Bagaimana buat duit di Internet

Mungkin anda tertanya-tanya bagaimana kita boleh mendapat keuntungan atau berniaga di internet. Apa barangan yang kita nak jual? Kali ini kita berkongsi idea bagaimana kita boleh membuat duit melalui internet.


Tentu anda pernah dengan ramai di kalangan kita yang buat duit di internet @ berniaga secara online. Sebenarnya apa yang mereka jual, produk atau perkhidmatan. Sebenarnya banyak perkara yang mungkin kita tidak tahu bagaimana kita boleh mendapat RM dari internet.

Dibawah ini disenaraikan item-item yang menguntungkan melalui internet.

1) Jual produk
2) Jual perkhidmatan
3) Program Affiliate
4) Google adsense
5) Menyediakan tempat iklan di web kita.

Adakah anda tidak mahu mencuba? Tidak rugi anda mencuba kerana modal perniagaan internet tidak besar. Sekarang ini rakyat kita mula berlumba-lumba untuk berniaga di internet, tetapi mungkin kita tidak tahu kerana perniagaan ini tidak mempunyai tempat, kedai dsb. Ia berjalan secara maya di rumah anda.

Produk baru sedang dalam pembinaan iaitu Templat laman web khas untuk perniagaan, di dalam telah siap dengan borang opt-in, borang tempahan dan borang feedback. Anda perlu edit beberapa kandungan lain sahaja. Ini semua akan memudahkan sesiapa yang ingin mula berniaga secara online.

1 comment:

Admin Buat-Duit-Lumayan said...

hai semua...

xde orang nak comment ker?

anyway..bagi saya, buat duit internet ni sebenarnya boleh tahan senang gak..

tapi..maklumlah, kebnyakan mereka mahu membina blog berbayar kepunyaan sndiri, tp masih lagi buntu...dan mereka akan berkata.."tipulah..."

alhamdulillah, saya masih lagi berusaha utk dapatkan ilmu tersebut.

salam sukses dari saya,


Ingin Membina LAman Web Sendiri Utk Menjual Produk Sendiri?? KLIK SINI!!

Rahsia Keuntungan Menjadi A***

Ingin Belajar Buat Blog Sendiri?? (setiap bulan, harganya akan dinaikkan kepada RM10 )KLIK SINI!!

Hot News, Kongsikan Apa saja Di sini!!